۷ اردیبهشت ۱۳۸۹

و بالاخره دعوت به راهپیمائی

و بالاخره آقایان مهدی کروبی و میرحسین موسوی تصمیم خود را گرفتند تا در مقابل تمام فشارها و تهدیدها سالروز تاریخی تقلب در انتخابات را در خانه و با آرامش سپری نکنند! آنان با همه فشارهای موجود عزم خود را جزم کرده اند تا هیمه سوزان آتشی شوند که با زور سرنیزه نهفته بود.
امروز تیتر خبرها حاکی از تصمیم این دو تن در شرکت در تظاهرات روز تقلب و خیانت بزرگ به ملت بود. متن کامل این نشست را در سایت تحول سبز می توانید بخوانید.
اما بر همه ستم دیدگان و دلسوزان یکسال گذشته است که این فرصت را مغتنم بشمارند و تا می توانند آمادگی جامعه را برای فریاد بزرگ آماده کنند.

تا بیست و دوم خرداد راهی نمانده است
مباد که این روز از کف برود و باز زیر فشار و تهدیدها و دستگیری های حکومت نظامی افسوس و حسرت فرصت از دست رفته را بخوریم!

این روزها است که تاریخ آزادی ایران را می نویسد!

۲۵ فروردین ۱۳۸۹

!زنده باد لیدی گاگا، بسیجی مخلص

الان هیچ چیزی مهم تر از این نیست که به هر قیمتی رای این از خدا بی خبر را بشکنیم و نگذاریم این میرحسین دردسر ساز اسمش اول بماند! الان وقت آن است که همگی به لیدی گاگا؛ محبوب قلوب تمام بسیجیان مخلص رای دهیم تا زودتر این جرثومه انقلاب از رتبه اول به زیر بیاید. الان بر صدا و سیمای متعهد نیز واجب است که تا می تواند از این بانوی محترمه در انواع ژست ها تصویر - با لباس و بدون لباسش چندان مهم نیست، فتوایش را از همان ها که قتل های زنجیره ای را مباح کردند می گیریم - پخش کند تا مردم همیشه در صحنه و خنثی کننده همه توطئه ها، مثل ارتش سایبری به این نبرد حق علیه باطل وارد شوند (آهنگ جلودار با صدای حسام الدین سراج). باید با تمام قوا وارد شویم و از تمام امکانات بیکرانمان استفاده کنیم تا این جنبش سبزی ها پیروز نشوند. نگران نباشید، ما درخیابان ها هم بیکار نیستیم و برای این دو هفته هر کس که قیافه اش به چپ بزند را دستگیر می کنیم تا به اینترنت دسترسی نداشته باشد. کهریزک را هم دوباره پر می کنیم، حکمش را هم می گیریم! حتی اگر از رهبری باشد، مسئله حفظ نظام است!


اینک کلیت نظام در خطر است! نباید لحظه ای درنگ کرد. هر کدام از این جنبش سبزی ها را در هر کجا که دیدید ناکارشان کنید، چشمشان را در بیاورید که نتوانند پشت کامپیوتر بنشینند، یا دستشان را بشکنید تا نتوانند ماوس را دست بگیرند. دستور داده ایم تا تمام سایت های کامپیوتری دانشگاه ها را تعطیل کنند تا هیچکس به اینترنت پر سرعت مفت دسترسی نداشته باشد. جریان قطره ای اینترنت را هم کلا و از بیخ قطع می کنیم تا هیچکس بجز آنها که ما می خواهیم نتوانند کاری از پیش ببرند. همان ها که همیشه برای مقاصد ما اینترنت با سرعت های نجومی، هزاران خط تلفن مفت اعم از ثابت و سیار و تمامی سخت افزار و نرم افزار جاسوسی، نفوذ و حک در اختیار دارند . اصلا نمی گذاریم در این دو هفته هیچکس به خانه اش برگردد تا خواب پشت کامپیوتر نشستن را در این دو هفته با خودش به گور ببرد!

از همین حالا رای دادن به لیدی گاگا را شروع کرده ام! دیگران هم دارند تلاش می کنند تا اسم شیرین عبادی و زهرا رهنورد را مطرح کنند تا رای ها شکسته شود. به حول و قوه همان ها نفراتمان در بالاترین زیاد هستند! زنده باد لیدی گاگا که تمام نمایندگان اسلام ارزشی هوادارش هستند! لینکش را هم گذاشته ام، با خیال راحت بروید و رای دهید! خودت برو و ببین