۲۶ مهر ۱۳۸۷

!آیت الله مکارم شیرازی و تشویق به جرم




اگر اشتباه نکنم در جائی خواندم یا شنیدم که نقض قانون از مصادیق گناه است. از همین موضوع استدلال می شد که عبور از چراغ قرمز هم یک نوع گناه است. اگر این ها درست باشد حالا باید چه کنیم با حضرت آیت الله مکارم شیرازی که رفقای هکری را که سایت های وهابی را هک کردند چنین مورد ملاطفت قرار می دهد؟!
یک عمل غیراخلاقی و غیرقانونی در عرف بین الملل انجام شده است و یک گروه وهابی آمده اند چند سایت شیعه از جمله سایت آیت الله مکارم شیرازی را به قول خودشان "زدند"، یک گروه ایرانی هم به نوشته ی همشهری جوان پنجشنبه بیست و هفتم مهر رفته اند سر وقت آن ها و سایت آن ها را به هم ریختند. در همان مقاله در یک کادر سفید (عكس بالا) اعلام می شود که قبل از این کار، حدود سیصد سایت که بیشترشان دولتی و مهم بوده اند توسط همین دوستان هک شده اند و حالا این دوستان خدمت حضرت آیت الله مجتهد رسیده اند و ایشان هم آن ها را مورد ملاطفت قرار داده و حرف های دیگری که خودتان بخوانید بهتر است.
اصل ماجرا که به آن توجهی نشده اما چیز دیگری است؛ یک مرجع تقلید به راحتی یک عمل خلاف واضح را مورد تایید و تشویق قرار می دهد و چند نفر را، که حالا با اسم و رسم کامل به همه معرفی شده اند و خیلی از سایت های دولتی و غیر دولتی را به دردسر انداخته اند، نه تنها خلاف کار نمی داند بلکه یک جور مجوز شرعی هم برای کارشان صادر می کند!
حالا به من بگوئید واقعا با این کارها می شود سنگ را روی سنگ بند کرد؟ همان ها که الان با اشاره ی جناب آیت الله فیتیله را پائین کشیده اند و كمتر به اين شيطنت ها دست مي زنند از کجا معلوم که با همان اشاره به جان سایت ها و وبلاگ های غیر دولتی نیفتند و آن ها را قلع و قمع نکنند؟ مگر نبود سعید امامی که تا فیها خالدون هنرمان را هم دستکاری کرد؟ مگر نبودند بعضی از فیلم سازان معروف سینما که سفارشی فیلم هم برای جناب سعید امامی ساختند و روانه ی بازار کردند تا ذهنیت جامعه را به دلخواه بسازند؟ پس چه تضمینی وجود دارد که همین نخبگان عالم کامپیوتر و شبکه که حالا به حکم یک مرجع تقلید با امان نامه آزادانه می گردند، پس فردا به ماموریتی فراخوانده نشوند تا چند مزاحم را از سر راه بردارند؟
هک کردن در جامعه ی مجازی شبیه تاراج یک خانه است. تعداد سایت هائی که به دلیل دسترسی به اطلاعات ارزشمند آن ها هک می شوند بسیار کمتر از سایت هائی هستند که فقط از روی خصومت یا تفریح مورد هجوم قرار می گیرند. در هیچ کجای دنیا تاراج خانه ها به جز در زمان جنگ آن هم با شرایط خاص مجاز نیست. حالا چگونه است که یک مرجع تقلید ناگهان شرایط جامعه ی مجازی را به صورت یک جنگ تمام عیار دیده است، خودش می داند و خدای خودش!

۲ نظر:

ناشناس گفت...

عزيزم ان آخوندهاي عزيز استاد مكر و حيله و توجيه هستند .باور نداري اين سوال را از يكي از آنها بكن ببين چه جواب دندان شكني مي دهند.بر عكسش را همبپرس باز هم جوابي ناب دريافت خواهي كرد.اين سوال ها چيز ي را عوض نمي كنند. اين ها همگي فرصتطلب و مايل به حكومت هستند و بس.

ناشناس گفت...

این ایت الله خودش چند سال پیش کارخانه شکر رو هک کرده بود ! هنوز هم کسی نتونسته ازش پس بگیره! این ها هم رفتند از ایت الله چیز یاد بگیرند !
ولی از شوخی گذشته این پیرمرد دقیقا نموده هک یعنی چی؟ حکایت اونی که ازش میپرسن با کامپیوتر اشنا هستی ؟ یارو گفته بله بهش گفتن حالا کامپوتر رو روشن کن ! یارو گفته : با کامپیوتر اشنا هستم ولی نه تا این حد! حالا این حکایت ایت الله است ! بنده خدا معلوم نیست چی گفتن گفتن انها مجاهد در راه خدان ! ایت الله هم حال کرده !