۲۵ آبان ۱۳۸۳

كمي تغيير و كمي بيشتر تاخير

خب، با دردسرهاي فراوان تغييراتي را كه لازم بود تا اين صفحه قابل استفاده شود انجام دادم. بفهمي نفهمي دارد قيافه اي مي گيرد و لازم مي شود تا مطالب جديد را كه تا حدودي نيز آماده است يكي يكي قرار دهم. عجالتا تغببر صفحه نظرات كه براي خوانندگان آشناتر است انجام شده و مانده است ليست اسامي دوستان كه آن هم كم كم در جريان است. البته ممكن است كمي طول بكشد كه با تاخيرهاي چند ماهه فعلي من شايد چندان هم زياد نباشد. راستش مشغله نوشتن آن نقدها در آن يكي صفر نوشتار كمي من را از اين يكي كه براي خودم مهم تر است بازداشت. تلاشم اين است كه اين وقفه را به نحو مطلوب جبران كنم و البته دوستان به من حق بدهند كه اين كار با تامل بيشتري پيش برود.

در قسمت قبل – هيجدهم – به انگلستان رسيديم و در قسمت اينده هم به همان انگلستان خواهيم پرداخت و تلاش خواهم كرد كه خلاصه و مفيد نويسي را كه برخي از دوستان تذكر داده بودند مد نظر داشته باشم و پس از آن نيم گاهي هم به هلند به عنوان مهد آزادي كلام و عقيده خواهيم داشت و از اين مبحث طولاني به تحولات فكري پس از آن و قرن هيجدهم بپردازيم و نحله هاي فكري كه از تغييرات اساسي در نظام زيستي ناشي مي شدند را بررسي كنيم و ... فعلا بهتر است پيشاپيش در مورد مطالب آينده صحبتي نكنم چرا كه خود من و نظراتم با تكامل مطالب تكميل تر مي شوند و ممكن است بناچار تغييراتي را در برنامه ام ايجاد كنم. از طرف ديگر تلاش خواهم كرد در وبلاگ قبلي ام در پرشين بلاگ به روز شدن نوشته هايم را خبر دهم، همچنين چنان كه تا كنون چنين بوده است در اوركات هم به اطلاع عموم خواهم رساند. في الحال به نظر مي رسد اين جناب اوركات حداقل اين يكي كار را خوب انجام مي دهد! مابقي بماند تا بعد...
ما را از نظرات خودتان بي نصيب نگذاريد.

هیچ نظری موجود نیست: