۱۷ آذر ۱۳۸۶

بازداشت های دانشجويی در آستانه ۱۶ آذر

اطلاعيه روابط عمومی دفتر تحکيم وحدت در باره بازداشت های دانشجويی در آستانه ۱۶ آذر

منبع: گويا نيوز

بسمه تعالی

خون شهدای آذر ماه ۱۳۳۲، هر سال تازگی خود را باز می يابد.

اگر چه نسلهای متمادی دانشجويان با گذر زمان به دانشگاهها می آيند و می روند وليکن تنها اين صدای فرياد حق خواهی آنهاست که در ساختمان دانشکده ها به جای می ماند، چه آنکه تنها صدا است که می ماند.

امروز سماجت و پی گيری دانشجويان در ادامه دادن راه آزادی ، عدالت و استقلال باعث ايجاد تاريخ جنبش داشنجويی شده است. اما اقتدار گرايان با برخورد روزانه با دانشجويان آزادی خواه و تحول طلب داغ شهدای دانشجو را هر روز زنده می گردانند.آنها به گمان خود می توانند با اجرای سياست النصر بالرعب سدی در برابر بيان خواسته های جنبش دانشجويی قرار دهند. مقاومت دانشجويان در برابر اراده سرکوبگرانه ،باعث نقش بر آب شدن اين خيال بوده است.

در روز گذشته شاهد بازداشت آقای سعيد حبيبی از فعالين دانشجويی و عضو سابق شورای مرکزی دفتر تحکيم وحدت بوديم. همچنين اخبار نگران کننده ايی در باره بازداشت تعدادی ديگر از فعالان دانشجويی به گوش می رسد.

دفتر تحکيم وحدت ضمن آنکه خواستار آزادی فوری آقای سعيد حبيبی است، به مسولين توصيه می کند در آستانه روز دانشجو با آزادی همه دانشجويان بازداشتی اولين گامها را برای برخورد محقانه و عادلانه با دانشگاه بردارند.

روابط عمومی دفتر تحکيم وحدت

۱۳آذر ۱۳۸۶

هیچ نظری موجود نیست: