۲۶ اردیبهشت ۱۳۸۸

ظرافت عمل مير حسين

به نظر مي رسد ظرافتي را كه در پايبندي مير حسين موسوي به آرمان هاي بسيج پنهان بوده درست درك نكرده بوديم و اينك دارد به بار مي نشيند! او در اين پاي بندي گويا بدنبال چيز ديگري بوده و ما هنوز اندر خم يك كوچه بوديم! او در تمام اين مدت داشت تلاش مي كرد تا با زنده كردن روح و روحيه قديم بسيج آن دسته از بسيجيان و سپاهيان جبهه رفته و شهيد داده را دوباره به ميدان فرا بخواند تا در برابر اين تيم حاضر فعلي صداي ديگري هم در جامعه شنيده شود. و به نظر مي رسد دارد اين تلاش دائمي او نتيجه مي دهد! چيزي كه شايد براي هيچكدام قابل باور نبود كه بشود در اين ديوار بلند يكدست رخنه اي ايجاد كرد، اينك دروازه اي گشوده شده كه منظره اي ديگر را رخ مي نماياند! تلاشي كه بارها توسط خاتمي انجام شد و به بار ننشست. نگاه كنيد به متن خبر از ايلنا كه در زير آمده است:
 
 

    با اشاره به سخنان فرمانده سپاه؛

    سردار رشيد: ستاد بسيجيان حامي مير حسين موسوي تشكيل مي‌شود

     

    با توجه به علاقمندي موسوي به بسيجيان و تمايل متقابل بسياري از بسيجيان براي حمايت از وي، اميدواريم با عنايت به راهگشايي فرمانده سپاه، برخي تنگ‌نظري ها مانع از حضور فعال افراد علاقمند نگردد.

    ايلنا: مسئول كميته ايثارگران ستاد مهندس موسوى گفت: اظهارت اخير فرمانده سپاه در مورد تقسيم بسيج به دو بخش نظامي و غيرنظامي راهگشا و مورد استقبال ماست.

    سردار رشيد در گفتگو با ايلنا با اشاره به اينكه اين تقسيم‌بندي براي بدنه سپاه و حتي بسيج هم مبارك است، افزود: با توجه به حجم گسترده استقبال سپاهيان و بسيجيان از كانديداتوري مهندس موسوي و اظهار تمايل آنها براي همكاري با ستاد، خوشبختانه اظهارات فرمانده سپاه مددرسان مديريت اين فرايند را تسهيل نمود.

    وي افزود: در همين راستا شاخه بسيج كميته ايثارگران را تشكيل داده‌ايم و انشاءالله بزودي در تمامي استان‌ها با حضور پيشكسوتان سپاه و بسيجيان علاقمند به منش و روش مهندس موسوي، شاخه بسيج اين كانديدا تشكيل مي‌شود.

    رشيد با تاكيد بر علاقمندي مهندس موسوي به بسيجيان و تمايل متقابل بسياري از بسيجيان براي حمايت از وي، اظهار اميدواري كرد با توجه به اظهارات و راهگشايي فرمانده سپاه، برخي تنگ‌نظري ها مانع از حضور فعال افراد علاقمند نگردد.

    وي شخصيت فرمانده سپاه را فوق‌العاده شايسته و منش دائمي وي را تابعيت از فرامين رهبري و قانون دانست و افزود: با توجه به اين موارد، مطمئن هستيم فرمانده سپاه اين تقسيم بندي را با نيت خير انجام داده و در واقع بستري را براي مردمي شدن فراگيرتر سپاه است.

    پايان پيام

    1388/2/25 - 10:55:49

    کد خبر : 52830  

     

    --
    http://zerodegree.persianblog.ir
    http://shzerodegree.blogspot.com
    http://zerodegree.wordpress.com

هیچ نظری موجود نیست: