۱ خرداد ۱۳۸۸

!سالار لات قمارباز ملی

گاهی فکر می کنم ابراهیم نبوی چندان هم بیراه نمی گوید که با رفتن احمدی نژاد و همراهانش بساط طنز هم در این مملکت جمع می شود! دوستان نوآور ما بعد از دعوت رسمی جناب کلهر از خوانندگان لس آنجلسی در انتخابات دوره قبل و اعلام بیزاری رهبرشان که رئیس جمهور فعلی ما باشد از اقتصاد به تمامی که نتیجه اش را به عینه و با تمام وجود لمس کرده ایم (توزیع پول و سیب زمینی و پرتقال و امثالهم بین مردم که ربطی به اقتصاد ندارد! دارد؟!) و ماجرای با نمک هاله نور و خبر افتتاح صدها هزار طرح استانی در طی چند ماه و وجود ذی قیمت فاطمه رجبی به تنهائی برای طنز کشور و ... و هزاران مورد دیگر که واقعا مثنوی هفتاد من کاغذ می خواهد تا به آنها بپردازیم، اینک کار بجائی رسیده که در مصاحبه های همراهان ایشان بعد از تکذیب هولوکاست به تاریخ ملی خودمان هم رحم نمی کنیم! جناب رهدار در دانشگاه صنعتی تبریز به نیابت از جناب احمدی نژاد در مناظره با آقای مرعشی این بار سالار ملی آذربایجان را لات و قمار باز خوانده و گویا عزم خود را جزم فرموده اند بعد از فتح قله های اقتصاد و فرهنگ و سیاست و بین الملل و مابقی، این بار قله های افتخار ملی مان نیز مورد افاضات معطرشان قرار دهند! چند سالی پیش یادم می آید که آذری زبانان غیرتمندمان بخاطر یک کاریکاتور که به نظرشان توهین به ترک زبانان بود چنان کردند که خالق آن کاریکاتور بعد از هزار بار عذر خواهی مدتی را در زندان به نوشیدن آب خنک دعوت شد و پس از آن هم به خارج از کشور متواری شد. آن که یک سوسک بود و روی یک کاغذ ترسیم شده بود، چه کنیم با این سالار ملی که در تاریخ و روحمان رسم شده است؟!

نماینده حامیان احمدی‌نژاد:
باید از امام خمینی و شهید مطهری عبور کنیم!
از حجت‌الاسلام رهدار در خصوص هاله نور سوال شد. آقاي مرعشي پاسخ داد: «اين سوال را نبايد از آقاي رهدار پرسيد. ايشان كه هاله نور را نديده‌اند.» كه آقاي رهدار گفت: «چرا اتفاقاً من هم هاله نور را ديده‌ام.» و بعد ادامه داد: «كور شوند، آن‌هایی که هاله نور را نمی‌بینند!»
كدخبر: ۷۶۳۷
تاريخ: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۰۹:۵۴
چهارشنبه گذشته در دانشگاه صنعتی سهند تبریز مناظره‌ای بین آقای مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی به نمایندگی از حامیان مهندس موسوی و به دعوت انجمن اسلامی دانشجویان و آقای رهدار استاد موسسه امام خمینی(ره) به نمایندگی از حامیان آقای احمدی‌نژاد و به دعوت بسیج دانشجویی برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار «آینده» به نقل از داروگ، در این جلسه 3 ساعته، حجت‌الاسلام رهدار در پاسخ به سوالی که پرسیده شده بود: «مردم ما به رهبري امام خميني و با اسلام مطهري و شريعتي انقلاب كردند، پس چرا الان اسلام مصباح و جنتي را به خوردِشان مي‌دهند؟»، گفت: «من معتقدم که باید از امام و شهيد مطهری گذر کنیم. ما همان‌طوری که از مدرس گذر کردیم و به امام رسیدیم، باید از امام گذر کنیم و با منطق امام به کسی برسیم که همه امام را دارد به اضافه ده! شهید مطهری هم به رغم تمام بزرگی‌اش، فرزند زمان خویش است. ما از مطهري رد شديم و حتماً رد مي‌شويم، ترديد نكنيد لكن با مطهري و از جنس مباني مطهري. ما در حال حاضر در حوزه ده‌ها مطهری داریم، چرا گل نمي‌كنند؟! الان ببينيد گردن من روحاني چقدر كار گذاشتيد. ده برابر شهید مطهری گردن من كار گذاشتيد!»

وي افزود: «آقای مصباح با خشونت و اسلحه نیامده، مسئله این‌جاست که شما هر وقت، یک فکری نو را مطرح می‌کنید، اضطراب ایجاد می‌کند.» وی سپس با توهین به باقرخان (سالار ملی) و با بیان این که براساس يك سند تاريخي وی یک لات قمارباز بوده و سر جلسه قمار هم كشته شده، نتیجه اعتراضی حاصل از این بیان را فکر نو خویش دانست و ادامه داد: «پس شما هر جا فکر نویی ببرید، خونین می‌شود. آقای مصباح قبل از این که فیلسوف باشد، یک شخصیت عرفانی است. لکن فکر آقای مصباح نو است و لازمه این فکر بر هم زدن است.»

در ادامه مراسم از حجت‌الاسلام رهدار در خصوص هاله نور سوال شد. آقاي مرعشي گفتند: «اين سوال را نبايد از آقاي راهدار پرسيد. ايشان كه هاله نور را نديده‌اند.» كه آقاي رهدار گفت: «چرا اتفاقاً من هم هاله نور را ديده‌ام.» و بعد ادامه داد: «كور شوند، آن‌هایی که هاله نور را نمی‌بینند! (اعتراض دانشجویان)...مگر اعتقاد ما این نیست که امام زمان ما قائم است و نه غایب و با عرضه است و به کمک ما می‌آید؟»

ایشان ادامه دادند: «فرض کنید که هاله نور آقای احمدی‌نژاد از بیخ دروغ بوده، تقوای سیاسی شما کجا رفته؟ و حتی یک بار هم نگفتید که امام زمانی هست ولی آقای احمدی‌نژاد برای خودش دکان درست می‌کند.»

وی این بحث را دعوای مصداق و حکم دانست و افزود: «ما 2 جاده داریم، یکی جاده‌ای که راست است و عده‌ای ممكن است در آن کج راه بروند و دیگری جاده کجی که ممکن است یک عده در آن راست راه بروند. احمدی‌نژاد اولی است و شما دومی. اگر امام زمانی باشد و با عرضه باشد، منطقاً باید در جلسه‌ای که در مقابل نماینده ارزش‌ها شعار می‌دهند و جلسه‌اش را ترک می‌کنند، امداد کند. چه کسی گفته نباید از ارتباط با امام زمان حرف زد؟ عقل من آن هاله نور را دیده و می‌بیند.»

آقای مرعشی نیز گفت: «اولاً خود آقای احمدی‌نژاد هاله نور را تکذیب کردند. ثانیاً امام زمان متعلق به همه است و آقای احمدی‌نژاد باید پاسخ کارکرد خود را بدهد و کسی حق ندارد از مقدسات کشور به نفع خودش استفاده کرده و آن را وجه‌المصالحه بازی‌های سیاسی کند. این‌ها همگی توهم است و واقعیت ندارد. بیمارستان‌های روانپزشکی آلمان هم پر است از کسانی که مدعی‌اند، ما هیتلریم!.»

منبع خبر:
آینده نیوز

۱ نظر:

ناشناس گفت...

tramadol online tramadol dosage elderly - tramadol hcl lethal dose