۳ خرداد ۱۳۸۸

سرريزي اعتماد به نفس

    باور كنيد مطالب زير حاوي هيچگونه شوخي يا طنزي نيست! من قويا اين اتهام را رد مي كنم كه حتي يك كلمه از آنها را جابجا كرده باشم. اين ها تماما از نشست رئيس جمهور با خبرنگاران جمله به جمله و بدون تغيير از متن خبري ايلنا منتقل شده است. البته كل خبر حاوي نكات ارزشمند و ارزنده تري است كه واقعا جاي تحقيق و تفحص دارد ولي همين يك مشت را به عنوان نمونه اي از خروار از ما بپذيريد. واقعا اين اعتماد به نفس ستودني است! من نمي فهمم اگر اينقدر وضعم خوب است و از نظر اقتصادي و بين المللي در چنين جايگاه رفيعي قرار گرفته ام، پس چرا حاليم نيست؟!!!

     

  1. امروز اين ملت الهام‌بخش و پرچم‌دار خوبي‌ها در دنيا است و كانون اميد صالحان و عدالت‌طلبان و عموم ملت‌هاي دنيا است.
  2. امروز صميمي‌ترين رابطه بين مردم و خادمان ملت برقرار است.
  3. ما عميقاَ معتقديم وضع اقتصادي امروز ايران با ثبات و مناسب است
  4. امروز در همه جاي دنيا رشد اقتصاد منفي است با كاهش شديد رشد اقتصادي مواجهيم اما در ايران رشد مثبتي داريم.
  5. متوسط چهار سال اول اين دولت با متوسط چهار سال اول دولت‌هاي قبل را مقايسه كنيد. مي‌بينيم كه اين دولت در كاهش ضريب جيني موفق‌تر عمل كرده است.
  6. به گفته وي امروز بيشترين رقم موجودي حساب ذخيره ارزي از زمان تاسيس اين حساب وجود دارد.
  7. من بارها گفته‌ام در ايران عنواني به نام زنداني سياسي نداريم
  8. اين دولت با كمترين هزينه و هزينه نزديك به صفر اهداف سياست خارجي را محقق كرد و در دو جبهه موفق بود كه جبهه اول پاسخ به دشمنان گستاخ بود.
  9. ... تا امروز حتي يك ساعت از وقت دولت صرف مسائل حاشيه‌اي نشده است و همه زمان دولت معطوف به حل مسائل و مشكلات بوده است ...
  10. باورمان اين است كه در بحران جهاني كه شريان اقتصادي كشور و بانك‌هاي ما مسدود شد يكي از بهترين مديريت‌هاي اقتصادي بعد از انقلاب انجام گرفت
  11.  باور ما اين است كه همه افراد از حقوق يكسان برخوردارند.
  12.  

  13. نمي‌دانم منظور شما از سنديكا چيست.
  14. البته ما به آنها حق می‌دهیم که باورشان نمی‌شود در یک دولتی دوبرابر آنها کار شده باشد. باورشان نمی‌شود که درچهار سال می‌توان کارهایی به اندازه شانزده سال انجام داد.
  15. روزنامه‌هاي ما آزادي مطلق دارند به گونه‌اي كه به حقوق عمومي نيز تجاوز مي‌كنند
  16. دولت نهم دولتي مكتبي است و ادبيات آن برآمده از عمق اسلام ناب است. قريب به اتفاق علما از جهت‌گيري‌هاي دولت نهم حمايت مي‌كنند و القا كدورت ساخته و پرداخته مخالفان است آنها پرداختن به اين مسائل را پيروزي خود مي‌دانند.
  17.  

    و اين يكي هديه ويژه رئيس جمهور است به ملت شريف ايران:

  18. يك و نيم ماه پيش به ما نامه براي مذاكره با ايران دادند و ما البته جواب آنها را داديم.بخشي از اين نامه بي‌ادبانه بود گفتيم برويد ادب شويد و ما تاكيد كرديم پس از انتخابات با آنها گفت‌وگو مي‌كنيم. 50 بار با شوراي امنيت ملي براي گفت‌وگو با ايران تماس گرفتند ولي ما گفتيم پس از انتخابات مذاكره مي‌كنيم.
    --
    http://zerodegree.persianblog.ir
    http://shzerodegree.blogspot.com
    http://zerodegree.wordpress.com

هیچ نظری موجود نیست: