۱۹ خرداد ۱۳۸۸

فرصتي براي پاسخ

در مناظره محسن رضائي و احمدي نژاد رئيس جمهور تماما محبوب قرون، ايشان اعلام فرمودند كه از فرصت دفاعي خود كه به دليل صحبت ديگر كانديداها در غيبت ايشان و در مورد وي شده است استفاده خواهد كرد. ولي صدا و سيماي هميشه محترم نبايد نكاتي را در محاسبه زمان پاسخگوئي براي ايشان از نظر دور بدارد:
 

در وهله اول نبايد فراموش شود كه ايشان نيز در مورد ديگران چنين كردند، مثلا ايشان به خود حق داد و مجددا در مورد همسر يك كانديدا (زهرا رهنورد) در مناظره با آقاي كروبي صحبت كرد و حتما اگر مناظره ها دقيق تر بررسي شود موارد مشابه بيشتري پيدا خواهد شد.

دوم  اينكه بايد تفكيك شود وقتي كه كانديداها شرايط موجود را در غياب رئيس جمهور نقد مي كنند و زماني كه آنها كانديدائي به نام احمدي نژاد را مورد بحث قرار مي دهند. هر كانديدائي حق دارد در مورد وضع حال جامعه سخن بگويد و در كنار آن برنامه هاي خود را براي ضعف هاي موجود اعلام كند و اين موضوع به هيچ وجه ربطي به احمدي نژاد كانديداي رياست جمهوري ندارد، و صدا و سيما هم چنين حقي را ندارد كه وقت صحبت در مورد افتضاح كاري هاي دولت را براي پاسخگوئي احمدي نژاد كانديداي رياست جمهوري محاسبه كند. ايشان بعد از انتخابات مي تواند هر چقدر دلشان خواست در دفاع از عملكرد دولت پر افتخارش سخنراني كند.

اما مي ماند مواقعي كه كانديداها در مورد احمدي نژاد به عنوان كانديداي رياست جمهوري در غيبت ايشان صحبتي كرده اند. در اين حالت هم قاعدتا بايد يا برنامه هايش را نقد كرده باشند كه بحمدالله در تمام زمان مناظره از ايشان حتي يك كلمه در مورد آينده چيزي شنيده نشد و زمان ايشان فقط به دفاع از گذشته پر افتخارشان سپري شد و ياا از خصوصيات شخصي و خانوادگي او صحبتي كرده باشند كه در اين صورت واقعا حق است ايشان يا هر كانديداي ديگري كه مورد اتهام قرار گرفته بيايد و دفاع كند كه من در اين شش مناظره بجر از دهان احمدي نژاد كلامي در رابطه با خانواده ديگران نشنيدم. ما بقي مي ماند به انصاف صدا و سيما كه آن هم  خدا را شكر به وفور موجود است!

 

خارج از اين قيل و قال ها فكر كنم جناب احمدي نژاد در مسير رفتن به سخنراني در مصلي در روز سه شنبه كلا دستش آمد كه چه خبر است! تمام اتوبوس هاي حامل كارگران شركت سايپا و ايران خودرو كه براي مراسم تماما مردمي سخنراني احمدي نژاد رفته بودند مثل ماشين خود احمدي نژاد آنقدر در ترافيك موج سبز ماندند كه فكر نمي كنم بار ديگر به اين قبيل مراسم اعزام شوند! اگر احمدي نژاد هم كمي عاقل تر بود همان ديروز براي فهميدن نتيجه انتخابات كافي بود ...
--
http://zerodegree.persianblog.ir
http://shzerodegree.blogspot.com
http://zerodegree.wordpress.com

هیچ نظری موجود نیست: