۲۴ خرداد ۱۳۸۸

سارق راي مردم

 شباهت كامل آنچه مردم انتخاب كردند با آنچه كه نتيجه اعلام شده از درون صندوق هاي راي بود مردم را آنچنان شگفت زده كرد كه ديگر دست از پا نشناختند و به خيابان ها ريختند و همينطوري به شيشه هاي بانك ها و مغازه ها سنگ زدند!
كودتاي انتخاباتي انجام شده در اين دوره انتخابات رياست جمهوري بر همه روشن كرد كه تنها راه دموكراتيك موجود هم توسط حكومت مسدود شده و بعيد است روش دموكراتيك ديگري براي رسيدن به تغيير براي مردم وجود داشته باشد. سناريوي رايزني از بالا هم طي اين سي سال گذشته چندين بار آزموده شده و نتيجه آن از قبل معلوم است. نبايد منتظر اين باشيم كه رهبر بعد از تبريك شديد و غليظي كه گفته بيايد و حرفش را پس بگيرد. دوستان كانديداي ما هم بعد از شنيد يك "خفه شو" ي محكم از مقام معظم راه خودشان را انتخاب مي كنند و فراموش مي كنند كه بيست ميليون نفر آنها را انتخاب كرده اند! مي روند پي كار خودشان. محمود احمدي نژاد هم ديگر رئيس جمهور نيست، او به وضوح يك سارق است به كثيف ترين شكل آن! او سارق راي مردم است! از اين به بعد نام احمدي نژاد يك پسوند هم خواهد داشت، او را به پسوند (سر) ملقب مي كنيم تا هيچوقت فراموش نكنيم كه چه كسي رئيس حكومت است و چه كساني از او حمايت كردند.

    پس لرزه هاي اين دزدي وقيحانه فقط به آرا مردم ختم نشد! اكنون تقريبا همه اينترنت مسدود است و شما مي توانيد واريته زيبائي از انواع روش هاي فيلتر شدن ها را تجربه كنيد. سايت هاي ياري، جمهوريت، قلم، موج سوم، امروز، نوروز و بسياري از سايت هاي خبري ديگر كه حتي ممكن است تا كنون نام آنها نشنيده باشيم هم اينك فيلتر هستند. آنها هم كه مانده اند مثل خبرگزاري كار ايران و حتي بازتاب سابق هم به نظر مي رسد جرات نوشتن بسياري خبرها را ندارند. مثلا مي گويند آيت الله صانعي فتوائي در مورد انتخابات و مبدل شدن جمهوري اسلامي به حكومت اسلامي داده كه در هيچكدام از سايت هاي خبري نوشته نشده است.

    اينك روز تعيين سرنوشت براي رهبران اين نهضت دموكراتيك فرا رسيده! بر آقايان خاتمي، ميرحسين، كروبي و حتي هاشمي رفسنجاني ديگر حجت تمام شده است و اينك راهي بجز صيانت و حفاظت از آرائ اين جمعيت عظيم باقي نمانده است. اينجا، دقيقا همينجا كه قدم گذاشته ايم براي آنها آخر خط است و با تصميم خود نشان مي دهند كه حكومتي اند يا مردمي! و اينجاست خط مردم با مدعيان مردم!

     

    امروز هم گويا خبرهائي است در اين شهر پر التهاب! دانشگاه تهران و كوي دانشگاه همچنان شلوغ است و خيابان اميرآباد شيشه بسياري از بانك ها فرو ريخته. خبر از كشته شدن چهار نفر در دانشگاه است. خبر ديگري هم هست كه هنوز تائيد نشده و آن ايجاد زنجير سبز خيابان ولي عصر در ساعت پنج امروز است. چند عنوان خبري هم كه تقريبا جديد است در زير مي آورم:

     

    محمود احمدی نژاد ضمن آزاد خواندن انتخابات ریاست جمهوری، رسانه های خارجی و عواملی در داخل ایران را متهم کرد که بر علیه این کشور دست به یک نبرد تبلیغاتی زده اند (منبع: بی بی سی)

    واکنش محتاطانه آمریکا به نتیجه انتخابات ایران آمریکا می گوید اوضاع ایران را زیر نظر دارد و از گزارش هایی که در رابطه با وجود مشکلات در این روند منتشر شده است، نگران است (منبع: بی بی سی)

    دستگیری گسترده فعالان سیاسی در تهران

    عده زیادی از فعالان سیاسی در ایران بازداشت شده اند که حامیان سرشناس دو نامزد جناح اصلاح طلب در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران در میان آنها هستند (منبع: بی بی سی)

    توصیه مجمع روحانیون مبارز: ابطال انتخابات یا تشکیل کمیته حقیقت یاب مجمع روحانیون مبارز در ایران با صدور اطلاعیه ای نسبت به عواقب " مهندسی آرا" در انتخابات ریاست جمهوری ایران ابراز نگرانی کرده و گفته که بهتر است این انتخابات باطل شود (منبع: بی بی سی)

    احمدی نژاد: فردا در تهران جشن پیروزی می‌گیریم محمود احمدی نژاد در نخستین اظهارات خود پس از انتخابات در تلویزیون ایران گفت که فردا در سراسر کشور، از جمله تهران "جشن پیروزی" برپا خواهد بود (منبع : بی بی سی)

    عماد بهاور از اعضای هسته مرکزی پویش «موج سوم» و رییس شاخه جوانان نهضت آزادی، علیرضا رجایی،هدی صابر، رضا علیجانی، کیوان صمیمی واز فعالان ملی مذهبی و نهضت آزادی بازداشت شدند (منبع: موج سوم)

    درگیری در سراسر پایتخت ادامه دارد درگیری های شهر تهران که از صبح امروز آغاز شده کم کم به اوج خود رسیده است. مردم در اعتراض به آراء اعلام شده از سوی ستاد انتخابات وزارت کشور به خیابان ها ریخته تا اعتراض خود به اعلام ریاست جمهوری 24 میلیونی احمدی نژاد را به گوش همه برسانند (منبع: موج سوم)

    شبه کودتا در ایران، مسوولش کیست؟ خبرهائی که از تهران شیراز و اصفهان می رسد بسیار نگران کننده است. دولت احمدی نژاد که با تهدید رهبر جمهوری اسلامی خودش را به دروغ رییس جمهور ایران نامید در حالت کودتائی قرار گرفته است. بچه ها در خیابانند و اخبار لحظه به لحظه نگران کننده تر (منبع: موج سوم)

    محسن میردامادی، مصطفی تاجزاده، محمدرضا خاتمی،عبدالله رمضانزاده، بهزاد نبوی، زهره آغاجری،زهرا مجردی،احمد زیدآبادی و سعید شریعتی دستگیر شدند (منبع: موج سوم)

    دستگیری گسترده فعالان سیاسی در ایران  

    گزارش‌ها از دستگیری بهزاد نبوی، عبد‌الله رمضان‌زاده، محسن میردامادی، زهره آقاجری و سعید شریعتی حکایت دارد.

    این افراد از اعضای سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی و حزب مشارکت ایران اسلامی هستند.

    احمد زید‌آبادی روزنامه‌نگار و تحلیل‌گر مسائل سیاسی نیز امشب مقابل درب منزلش از سوی نیرو‌های امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده است.

    بهزاد نبوی نیز مقابل منزل مسکونی خود از سوی ماموران بازداشت شده است.

    گزارش‌های دیگر از دستگیری محمدرضا خاتمی (برادر محمد خاتمی رئیس جمهوری سابق ایران) به همراه همسرش حکایت دارد که تاکنون تائید نشده است.

    زهرا مجردی (همسر آقای میردامادی) نیز در میان دستگیرشدگان است.

    دفتر سیاسی جبهه مشارکت عصر روز شنبه ۲۳ خرداد ماه جلسه‌ای تشکیل داده بود که گمان می‌رود برخی از این این افراد در جلسه مذکور بازداشت شده باشند.

    خبرگزاری دولتی ایرنا شب گذشته از بازداشت مصطفی تاج‌زاده و محسن امین‌زاده، اعضای شورای مرکزی جبهه مشارکت خبر داده بود، اما این خبر همان شب تکذیب شد.

    عبدالله رمضان‌زاده سخنگوی وقت دولت محمد خاتمی بود و زهره آقاجری نیز خواهر هاشمی آقاجری است.

    دستگیری گسترده فعالان سیاسی و روزنامه‌نگاران پس از گسترش ناآرامی‌ها در تهران در اعتراض به نتایج انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری صورت می‌گیرد.

    در این انتخابات، محمود احمدی‌نژاد به عنوان فرد پیروز معرفی شده که از میرحسین موسوی و مهدی کروبی دو نامزد دیگر انتخابات آن را نپذیرفته‌اند.



--
http://zerodegree.persianblog.ir
http://shzerodegree.blogspot.com
http://zerodegree.wordpress.com

۱ نظر:

Unknown گفت...

http://emruz.info/ShowItem.aspx?ID=23152&p=1