۲۸ آذر ۱۳۸۵

اخراج گسترده ودستگیری ناظرین ستاد ائتلاف اصلاح طلبان در سایت های شمارش آراء

منبع: سايت خبري امروز
امروز:آخرین گزارش ها ازاکثر سایت های شمارش آراء حاکی از آن است که علاوه بر برخورد تهدیدآمیز با نمایندگان کاندیداهای اصلاح طلبان دربرخی از این سایت ها این نمایندگان از محل شمارش اخراج شده اند. سایت آیت الله سعیدی:اخراج ناظر ستاد اصلاح طلبان سایت تربیت معلم مفتح(شهرری):اخراج ودستگیری ناظر ستاد اصلاح طلبان توسط پلیس امنیت سایت فیاض بخش:اخراج ناظر ستاد اصلاح طلبان سایت پژوهشکده:اخراج ناظر ستاد اصلاح طلبان در دیگر سایت ها نیز نمایندگان ستاد بارها اخراج شده اند که با اعتراض شدید همین افراد دوباره به محل شمارش بازگشتند.
جلسه فوق‌العاده در فرمانداري تهران درباره شيوه اعلام آرا
منبع: سايت شهر فردا
شنيده‌هاي خبرنگار شهرفردا حاكي است كه امروز ظهرجلسه‌اي در سايت انتخاباتي فرمانداري تهران برگزار شده كه در آن روشن، مديركل سياسي وزارت كشور، ثمره‌هاشمي، رييس ستاد انتخابات كشور، ذوالقدر، قائم‌مقام و معاون امنيتي وزارت كشور و دانشجو، استاندار تهران حضور داشتند و در آن درباره نحوه انتشار اسامي منتخبان شوراي شهر پايتخت تصميم‌گيري شده است. در اين جلسه، تصميم گرفته شده كه در نحوه انتشار اخبار شمارش آرا ابتدا آمار مربوط به مناطقي از تهران اعلام شود كه در آن اصلاح‌‌طلبان نسبت به فهرست رايحه خوش خدمت آمار كمتري دارند و آنگاه به تدريج فهرست مناطق ديگر به ويژه مناطق شمالي و مركزي كه آراي اصلاح‌طلبان در آن نقاط بسيار بالا است اعلام شود. ناظران معتقدند كه هدف از اين كار، ادامه حضور پروين احمدي‌نژاد در فهرست و آماده‌سازي اذهان عمومي براي پذيرش حضور تنها 4 اصلاح‌طلب در فهرست منتخبان شوراي شهر تهران است.
در اعتراض به روند شمارش آرا و اعلام نتايج انتخابات؛اعضاي فراكسيون اقليت مجلس در فرمانداري تهران حضور يافتند
منبع: سايت خبري امروز
شهرفردا:جمعي از اعضاي فراكسيون اقليت مجلس در اعتراض به روند شمارش و اعلام نتايج شوراي اسلامي شهر تهران، در فرمانداري تهران حاضر شدند. اعضاي فراكسيون اقليت مجلس هفتم ساعت 11 امشب با حضور در فرمانداري تهران, ضمن اعتراض به عدم اعلام تدريجي نتايج شمارش آراي انتخابات شوراي شهر تهران, نسبت به احتمال جابجايي آرا ابراز نگراني كردند.
تلاش براي تغيير آراي مسجد جامعي
منبع: سايت خبري امروز
شهرفردا: بر اساس اخبار دريافتي فرمانداري تهران اقدام به شمارش مجدد آراي احمد مسجد جامعي نامزد ائتلاف اصلاح طلبان كرده است . در اين بازشماري بسياري از آراي وي به نام مهدي مسجدي قرائت مي شود. گفته مي شود فرد ياد شده در فرم ثبت نام خود مدعي شده است كه مشهور به احمد مسجدي است.مهدي مسجدي فرزند نعمت الله اگر چه مدعي شده است كه شهرتش احمد مسجدي است اما بيش از احمد مسجد جامعي با عباس مسجدي نامزد ائتلاف رايحه خوش هم نام است كه در صورت تقسيم آرا بايد آرا ميان اين دو نفر تقسيم شود .پيش از اين محمد علي نجفي نيز در نامه اي مشابه به فرمانداري تهران نگراني خود را از شمارش آرايش به نام ساير نامزدهاي انتخاباتي همنام خود ابراز كرده بود. در همين راستا و به موازات اقدامات فوق تلاش هاي فراواني براي افزايش آراي پروين احمدي نژاد به عنوان شاخص محبوبيت حاميان دولت صورت مي گيرد . بنا براخبار موثق دريافتي از سايت هاي شمارش آرا سهم اصلاح طلبان در بين اعضاي اصلي شورا شهر از 4 نفر به 7 نفر افزايش يافته است اما با مقاوت وزارت كشور اعلام رسمي آن تا زمان تنظيم اين خبر به تعويق افتاده است.
تصمیم ذوالقدر،ثمره ودانشجو برای سرنوشت آرای مردم تهران
منبع: سايت شهر فردا
شهرفردا:شنيده‌هاي خبرنگار شهرفردا حاكي است كه امروز ظهرجلسه‌اي در سايت انتخاباتي فرمانداري تهران برگزار شده كه در آن روشن، مديركل سياسي وزارت كشور، ثمره‌هاشمي، رييس ستاد انتخابات كشور، ذوالقدر، قائم‌مقام و معاون امنيتي وزارت كشور و دانشجو، استاندار تهران حضور داشتند و در آن درباره نحوه انتشار اسامي منتخبان شوراي شهر پايتخت تصميم‌گيري شده است. در اين جلسه، تصميم گرفته شده كه در نحوه انتشار اخبار شمارش آرا ابتدا آمار مربوط به مناطقي از تهران اعلام شود كه در آن اصلاح‌‌طلبان نسبت به فهرست رايحه خوش خدمت آمار كمتري دارند و آنگاه به تدريج فهرست مناطق ديگر به ويژه مناطق شمالي و مركزي كه آراي اصلاح‌طلبان در آن نقاط بسيار بالا است اعلام شود. ناظران معتقدند كه هدف از اين كار، ادامه حضور پروين احمدي‌نژاد در فهرست و آماده‌سازي اذهان عمومي براي پذيرش حضور تنها 4 اصلاح‌طلب در فهرست منتخبان شوراي شهر تهران است. در حاليكه اقبال به اصلاح طلبان به خصوص در مناطق شمالي و مركزي تهران بسيار بالاست و احتمال تشكيل يك فراكسيون حداقل 9 نفره در شوراي شهر تهران از سوي اصلاح طلبان وجود دارد.

هیچ نظری موجود نیست: