۱۲ دی ۱۳۸۶

درگیری مردم با لباس شخصی‌ها

حمله لباس شخصی و بسیجی ها به دفتر یك روزنامه اصلاح ‌طلب در شیراز
منبع: سايت امروز

نوروز: نیروهای لباس شخصی و بسیجی دوشنبه‌شب با حمله به دفتر یك روزنامه اصلاح ‌طلب در شیراز ضمن برهم ریختن تجهیزات و امكانات روزنامه، یكی از روزنامه‌نگاران را مجروح كردند.
به گزارش خبرنگار نوروز از شیراز، ماجرا زمانی اتفاق افتاد كه در جریان ادامه طرح موسوم به «امنیت اجتماعی» در خیابان عفیف‌آباد (از مناطق شمال شهر شیراز)، تجمع گسترده‌ای از مردم معترض شكل گرفت كه با ماموران و لباس شخصی‌ها درگیر شدند. در این حال، اعضای تحریریه و همكاران روزنامه «تحلیل روز» كه پنجره دفتر آنها مشرف به محل درگیری‌ها بود، از بالا ماجرا را تماشا می‌كردند.
این گزارش حاكی است نیروهای لباس شخصی پس از مطلع شدن از این مساله و با این گمان كه روزنامه‌نگاران از درگیری‌ها عكس‌برداری كرده‌اند، به دفتر روزنامه «تحلیل روز» هجوم بردند؛ این درحالی بود كه به گفته اعضای تحریریه، در آن زمان عكاسان روزنامه در محل كار خود حاضر نبوده‌اند.
به هرحال و در پی یورش نیروهای لباس شخصی و در حالی كه اغلب پرسنل حاضر در دفتر روزنامه خانم‌ها بودند، چهار نفر از آقایان به نام‌های محمد حسن شلتوك‌كار، هاشم حكمه، فرهاد فروهی و محمد جواد شلتوك‌كار به مقابله با لباس‌ شخصی‌ها می‌پردازند كه در جریان درگیری‌ها محمد حسن شلتوك‌كار از ناحیه گونه مجروح و بلافاصله به بیمارستان منتقل می‌شود و پزشكی قانونی هم گزارش لازم را تهیه می‌كند.
در پی این حادثه، شكایتی تنظیم و توسط اطلاعات نیروی انتظامی نیز مراتب تایید و امضا شد، اما نیروهای بسیج حاضر به امضای صورت جلسه نشدند. این صورت جلسه برای پیگیری‌های بعدی به وزارت كشور ارجاع شده است.
گفتنی است روزنامه «تحلیل روز» از مطبوعات اصلاح‌طلب چاپ شیراز است كه به مدیریت حاجات‌نیا، رییس حزب اسلامی كار استان فارس، منتشر می‌شود.
--
http://zerodegree.persianblog.ir
http://shzerodegree.blogspot.com
http://zerodegree.wordpress.com

هیچ نظری موجود نیست: