۲۴ دی ۱۳۸۶

سانسور سخنرانی احمدی‌نژاد در جمع مبلغین مذهبی

نهاد ریاست جمهوری از انتشار سخنرانی احمدی‌‌نژاد در جمع مبلغین مذهبی و مداحان ماه محرم كه اوایل هفته گذشته انجام شد، ممانعت كرده است

منبع: سايت خبري نوروز

به گزارش خبرنگار نوروز، نهاد ریاست جمهوری علاوه بر اینكه خبرنگاران خبرگزاری‌ها را از انتشار سخنان احمدی‌نژاد منع كرده، بلكه حتی از آنها خواسته تا دست‌نویس خود از سخنان احمدی‌نژاد را به مسؤولان نهاد ریاست‌جمهوری تحویل دهند.

گفته می‌شود احمدی‌نژاد در این سخنرانی مطالب عجیبی را در مورد مسایل مذهبی مطرح كرده كه با تاكیدات مراجع، علما و روحانیون برجسته در نفی ترویج خرافات در عزاداری‌های محرم و صفر در تعارض قرار داشته است و به همین دلیل هم، نهاد ریاست‌جمهوری مانع از انتشار آن شده است.

در عین‌حال، احمدی‌نژاد در این سخنرانی سانسورشده در اظهاراتی عجیب منتقدان خود را عامل قطع انتقال گاز از تركمنستان به ایران معرفی كرده و مدعی شده: عوامل داخلی به تركمنستان خط دادند كه در بحبوحه سرما گاز را قطع كنند برای اعمال فشار به دولت!

گفتنی است احمدی‌نژاد هفته گذشته در حاشیه جلسه هیات دولت هم واکنشی عجیب به عملکرد شهرداری در بحران برف اخیر نشان داده بود. وی در واکنشی که از اخبار شبانگاهی شبکه سوم سیما نیز پوشش داده شد، با زدن کفشهایش به برف‌ها اظهار داشت: «نگاه کنید نمک پاشیده‌اند روی برف‌ها و آسفالت را خراب کرده‌اند!».

--
http://zerodegree.persianblog.ir
http://shzerodegree.blogspot.com
http://zerodegree.wordpress.com

هیچ نظری موجود نیست: