۲۴ دی ۱۳۸۶

تا انتخابات-بدعت‌های جدید در بررسی صلاحیت‌ها

هشدار دفترسیاسی مشاركت درباره بدعت‌های جدید در بررسی صلاحیت‌ها



منبع: سايت خبري نورو ز


نوروز: جلسه دفتر سياسي جبهه مشاركت ايران اسلامي شنبه شب تشكيل شد. به گزارش روابط عمومي جبهه مشاركت در اين جلسه پس از تبادل اخبار، گزارش دفتر دائمي انتخابات در خصوص روند ثبت‌نام اصلاح‌طلبان در حوزه‌هاي انتخابيه سراسر كشور ارائه شد.
 

اعضاي دفتر سياسي با ابراز رضايت از تعداد ثبت نام‌هاي انجام شده، از چهره‌ها و شخصيت‌هاي سياسي، فرهنگي و اجتماعي كه پاي در عرصه انتخابات گذارده‌اند قدرداني كرده و اظهار اميدواري نمودند كه در روند برگزاري انتخابات با جلوگيري از مداخلات سليقه‌اي اعضاي هيأت‌هاي اجرايي و نظارت، شاهد انتخاباتي آزاد و عادلانه و سالم با حضور گرايش‌ها و سلايق گوناگون و مشاركت گسترده مردم باشيم.

در عين حال دفتر سياسي از تركيب يكدست اعضاي هيأت‌هاي اجرايي و نظارت و به ويژه اخباري كه از روند‌هاي غيرقانوني و بدعت‌آميز در انجام استعلام‌ها به شيو‌ه‌هاي غير معمول و از مراجع غيرقانوني مي‌رسد كه بيشتر مشابهت با پرونده‌سازي‌هاي اطلاعاتي امنيتي دارد تا بررسي صلاحيت‌ نامزدهاي انتخابات، ابراز نگراني كرده و نسبت به خطر رد صلاحيت فله‌اي نامزدهاي انتخاباتي توسط هيأت‌هاي اجرايي و تأييد قطره‌چكاني برخي از ردصلاحيت‌شدگان در مراحل بعدي هشدار داد.

اعضاي دفتر سياسي همچنين با بررسي وضعيت مناطق مختلف كشور در شرايط به وجود آمده پس از موج سرما و بارش در هفته گذشته، ضعف و ناكارآمدي و عدم پيش‌بيني وضعيت‌هاي خاص و بحراني توسط دولت را عامل اصلي مشكلات به وجود آمده در تأمين سوخت و انرژي براي هموطنان در استان‌‌هاي شمالي و غربي كشور دانسته و در اين خصوص دولت را به توجه بيشتر به مسائل زيربنايي و جهت‌گيري سرمايه‌گذاري‌هاي بلندمدت در توسعه زيرساخت‌ها در مناطق آسيب‌پذير به جاي پرداختن به شعارهاي عوام‌گرايانه و روزمره و زودگذر فراخواندند.

همچنين اعضاي دفتر سياسي جبهه مشاركت اعتراض خود را نسبت به صدور و اجراي برخي احكام قضايي در استان‌ها كه بر خلاف مصالح كلي نظام و موجب خدشه‌دار شدن حيثيت و اعتبار جهاني كشور مي‌شود اعلام كرده خواستار توقف صدور اين نوع احكام و تبديل آن به مجازات‌هاي جايگزين براي برخورد با متخلفان در دادگاه‌ها ايران شدند.

--
http://zerodegree.persianblog.ir
http://shzerodegree.blogspot.com
http://zerodegree.wordpress.com

هیچ نظری موجود نیست: