۸ بهمن ۱۳۸۶

نتایج نشست مشترک خاتمی ، کروبی و هاشمی

در وضعيت موجود، انتخابات رقابتي نخواهيم داشت
 
منبع: وبسايت رسمي ائتلاف اصلاح طلبان؛ بهارستان هشتم
 
عبدالله ناصری سخنگوی ائتلاف اصلاح طلبان درباره جزییات این نشست به سایت بهارستان ایران گفت : آقایان هاشمی رفسنجانی ، خاتمی و کروبی ضمن ابراز نگرانی از وضعیت بوجود آمده و رد صلاحیت های بی سابقه در هیات های اجرایی مقرر کردند، رد صلاحیت نامزدهای اصلاح‌طلب ، مصرانه پیگیری شود.

در جلسه مشترک سید محمد خاتمی ، مهدی کروبی و اکبر هاشمی رفسنجانی که شنبه شب در منزل هاشمی  رفسنجانی برگزار شد، رد صلاحیت گسترده نامزدهای اصلاح طلب مورد بررسی قرار گرفت.

عبدالله ناصری سخنگوی ائتلاف اصلاح طلبان درباره جزییات این نشست به سایت بهارستان ایران گفت :  آقایان هاشمی رفسنجانی ، خاتمی و کروبی ضمن ابراز نگرانی از وضعیت بوجود آمده و رد صلاحیت های بی سابقه در هیات های اجرایی  مقرر کردند، رد صلاحیت نامزدهای اصلاح‌طلب ، مصرانه پیگیری شود.

عبدالله ناصری گفت :آقایان در این نشست ابراز امید واری کردند که شرایط به گونه ای  فراهم شود که انتخابات مجلس هشتم در فضایی خوب و در عین حال انتخاباتی رقابتی برگزار شود زیرا در وضعیت موجود انتخابات رقابتی نخواهیم داشت .

وی افزود : همچنین در این نشست تاکید شد که باید فضایی فراهم شود که همه علاقه مندان به شرکت فعال در انتخابات  ، زمینه حضور را پیدا کنند

ناصری با اشاره به اینکه ابتدا هر یک از سه نفر گزارشات رسیده در مورد مشکلات موجود و دلایل رد صلاحیت ها را مطرح کردند ، در مورد نتایج و تصمیم گیری نهایی این جلسه گفت: قرار بر این شد که هر یک از آقایان در مذاکره  با  مقام معظم رهبری و  دستگاههای موثر از جمله شورای محترم نگهبان،  موضوع پیش آمده غیر قابل دفاع را  پیگیری کنند .

وی با اشاره به سخنان آقایان خاتمی ، کروبی و هاشمی گفت : برای شکل گیری انتخاباتی پرشور ، پر رونق و حضور حداکثری مردم ؛ ضروری است تا تلاش های ممکن برای شکل گیری رقابت حداکثری که در آن همه سلیقه های وفادار به انقلاب  حضور داشته باشند ، نیز صورت پذیرد

سخنگوی ائتلاف اصلاح طلبان در پایان با دیگر با اعلام این مطلب که آقایان تاکید کردند روندرد صلاحیت ها به نفع کشور و ملت نیست گفت : امیدورایم پیگیری تمام دلسوزان نظام  و علاقه مندان به آرمانهای  امام منجر به  اصلاح  وضعیت  پیش آمده بشود .

 



--
http://zerodegree.persianblog.ir
http://shzerodegree.blogspot.com
http://zerodegree.wordpress.com

هیچ نظری موجود نیست: