۳۰ دی ۱۳۸۶

تا انتخابات-نگراني هاي خاتمي از حذف نيروها

 ابرازنگرانی خاتمی از شایعه حذف بسیاری از نیروهای مجرب و با سابقه روشن؛ در صورت صحت شایعات مهمترین شرط انتخابات منتفی می شود

 

منبع: امروز

 

اعضاي ستاد ائتلاف اصلاح طلبان صبح روز پنج شنبه با حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد خاتمي ديدار كردند . در اين ديدار ضمن ارائه گزارشي از روند انتخابات و احساس مسئوليتي كه نيرو هاي اصلاح طلب براي حضور در صحنه دارند بر ضرورت بهره گيري از حق قانوني شهر وندان و نيز تقويت نظام تاكيد شد. همچنين اعضاي ستاد ائتلاف اصلاح طبان از برخي از اخباري كه از درون محافل مسئول اجراي انتخابات درباره نحوه رسيدگي به صلاحيت داوطلبان شنيده مي شود به شدت ابراز نگراني كردند. اعضاي ستاد ائتلاف اصلاح طلبان صبح روز پنج شنبه با حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد خاتمي ديدار كردند . در اين ديدار ضمن ارائه گزارشي از روند انتخابات و احساس مسئوليتي كه نيرو هاي اصلاح طلب براي حضور در صحنه دارند بر ضرورت بهره گيري از حق قانوني شهر وندان و نيز تقويت نظام تاكيد شد. همچنين اعضاي ستاد ائتلاف اصلاح طبان از برخي از اخباري كه از درون محافل مسئول اجراي انتخابات درباره نحوه رسيدگي به صلاحيت داوطلبان شنيده مي شود به شدت ابراز نگراني كردند.

در اين ديدار اقاي خاتمي ضمن تشكر از زحمات اعضاي ستاد گفت:علاوه بر شايعات عمومي متاسفانه اخباري به دستم رسيده كه حاكي از نوعي تنگ نظري و اقدام براي محروم كردن بسياري ازنيروهاي مومن مجرب و روشن از حضور در صحنه انتخابات است امري كه در صورت صحت بدون ترديد به زيان نظام و جامعه خواهد بود ولي اميدوارم آن چه شنيده مي شود سياست رسمي مسئولان برگزاري انتخابات نباشدبلكه ناشي از ديدگاه برخي افراد غير موثر باشد در غير اين صورت واضح است كه مهم ترين شرط انتخابات خوب و ارزشمند يعني رقابت منتفي خواهد شدامري كه يقينا مورد نظر مقامات عالي رتبه نظام نخواهد بود.

آقاي خاتمي همچنين اظهار اميد واري كرد كه مسئولان برگزاري انتخابات اين نگراني ها را رفع كنند تا در عمل شاهد برخورد قانوني همراه با سعه صدر مسئولان در جهت برگزاري انتخاباتي رقابتي و قابل قبول باشيم و خداي ناخواسته شاهد رفتاري نباشيم كه به بخش مهمي از نيروهاي ارزنده و بالاتر از آن به كل جامعه جفا شود.آقاي خاتمي در پايان تاكيد كرد كه بايد براي تصميم گيري منتظر آينده ماند و لازم است كار با جديت در ستاد ائتلاف اصلاح طلبان پي گيري شود.

--
http://zerodegree.persianblog.ir
http://shzerodegree.blogspot.com
http://zerodegree.wordpress.com

هیچ نظری موجود نیست: